pondelok 23. februára 2015

Vlnky a vlny

Pre tento článok ma inšpirovala kamarátka, ked ma pýtala radu o natáčkach. Keďže som vyskúšala asi všetky druhy tak sa s vami o tieto moje skúsenosti v krátkosti podelím.

Moje vlasy sú také, zázračné. Prirodzene vlnité, hrubé a tažké. Vyžehlené sa potočia v hmle, alebo pri akomkoľvek náznaku vlhka. Natočené mi zase vydržia krátko, vlny mi po istom čase padnú a vlasy sa vyrovnajú. Pri mojej vlnovej mánií som vyskúšala všetky natáčky čo som doma našla a samozrejme som si zakúpila X dalších, no vytúženy výsledok stále nikde :/ 

Natáčky na "suchý zips" - pre mňa boj, máme doma viacero veľkostí, skúšala som ich na takmer suché vlasy, aj uplne mokré vlasy, natužidlované vlasy, prelakované vlasy,výsledok biedny, až priam žiadny.  Dokonca sa mi do toho veľa krat aj zamotajú vlasy a sú cele rozcuchané. 
Ďalšie natáčky - "magické". Ich aplikácia bola pre mňa veľmi zdĺhavá. Na priložený háčik treba natiahnuť natáčku a následne do hačika vložiť vlasy a vlasy následne vtiahnuť do natáčky. Vlnky z toho vyšli celkom obstojné, no treba dávať pozor na končeky. aby netrčali von z natáčky. Na celu hlavu mi trebalo 3 sady. 
Papiloty - moje vlasy tieto natáčky pochopili ako návod na afro účes. Po tom ako som si papiloty dala dole z vlasov neostávalo mi nič iné ako ísť vlasy umyť =D Chystám sa ale zakúpiť hrubšiu verziu týchto natáčok a dúfam že to nebude afro 2. 
Penové natáčky - tieto sa mi osvedčili najviac, taktiež sa dajú kúpiť vo viacerých veľkostiach podla toho aký vysledok požadujete. Vlasy som si natáčala také polovlhké a výsledok bol pekný, bohužiaľ mi dlho nevydržal. Bála som sa či mi na vlasoch neostanú otlačené umelohmotné konštrukcie natáčok ale neostali :) Dokonca sa v nich dá aj pohodlne spať. Osobne ich používam len na natáčanie končekov. 
Po týchto skúsenostiach som na natáčky trošku zanevrela, Vlny si robím len pomocou žehličky. Vtedy mi vedia vydržať niekedy aj celý deň - ked sa snažím. Skúšala som vlnkovať aj so spomínanou Rowentou, vdaka jej tvaru sa dajú na hlave vykúzliť krasne vlny bez schodov :) 
V najbližšom čase sa pokúsim spraviť článok aj o tom :) 


A ako dopadli moje vlasy s Milvou? 
Včera som z chininového šampónu vyžmýkala posledné možné kvapky.
Šamponik mi vydržal skoro dva mesiace. Vlasy si umývam každý 2-3 deň :) a výsledok? tu je : 

Ja som spokojná :) Vlasy zhustli, pekne podrástli, lámu sa o 80% menej. Okrem toho mi narástli nové a staré nevypadávajú :) Objednávam další na chinin.sk/
Zľavovy kod : MuEk5yQ2 na 20% zľavu :)
(odkaz na stránku Milva nájdete aj v pravej časti blogu ;))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára