utorok 10. februára 2015

Volume 24!

Ako náhle som túto kulmožehličku, alebo ako to nazvať, zbadala, povedala som si, že ju musím mať. Tak som si ju dopriala na Vianoce.

Pracovať s nou je trošku náročnejšie a chce to trošku zvyku a zručnosti.
Takže, takto nejako vyzerajú vyžehlené vlasy obyčajnou žehličkou



A takto to vyzerá po použití Rowenty. Objem bez tupírovania :) 
A dokonca naozaj vydrží aj na druhý deň ! Sľúbených 24 hodín objemu prekračuje očakávania :)


Postup ako používať tento zázrak : rozdeľte si vlasy na polovicu, odhrňte prvý rad vlasov na opačnu stranu. Postupne natáčajte pramen po prameni (najskor horné, potom spodné) a to tak, že otvor žehličky máte nasmerovaný ku sebe. Uchopíte prameň vlasov a pomocou žehličky ho presuniete na druhú stranu. Takto si vlasy z pravej strany hlavy presuniete na ľavú a potom naopak. Prvý pramen pri cestičke nenatáčajte lebo vám to bude odstávať :) 

Ja si každy prameň ešte zvlášť prelakujem pri korienkoch. Aby vám objem vydržal dlhšie, nechajte vlasy úplne vychladnúť :) 

Toto je ona :) Po zapojení bliká na modro a zahreje sa v priebehu pár sekúnd. Na jednej strane ma obyčajnú ovalnú platničku, druhá strana je rotačná. Po pár použitiach sa s ňou určite skamarátite ako ja :) 


Ešte jedna super správa na záver ! 

Produkty MILVA si môžete zakúpiť na novej  stránke  www.chinin.sk teraz s 2O% zľavou, pomocou zľavového kódu : MKyCKoE !! 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára