pondelok 2. marca 2015

Oxygenoterapia

Ahojte ! 

Dnes som nový človek! Vďaka mojej práci som mala možnosť absolvovať oxygenoterapiu v oxyslovakia, musím uznať, bol to vynikajúci zážitok. 

Vieme, že kyslík je pre nás všetkých veľmi dôležitý. Je nevyhnutný pre život.V tomto salóne je práve kyslík základnou zložkou terapií. Z množstva, ktoré ponúkajú som podstúpila tri, ktoré vám v tomto článočku opíšem. 

Ako prvú som podstúpila LPG - masáž lymfatického systému. 
Obrázok z oficialnej stranky oxyslovakia.com

Tento prístroj, podobný vysávaču, masíruje celé telo. V hlavici má dva valčeky, ktorých úlohou je masírovať kožu, tým stimulujú žilový a lymfatický systém. Následne sa telo odvodňuje spolu s toxickými látkami. Je to jediná technika, ktorá vie uvoľniť podkožný tuk.   


Pár hodín po tejto procedúre som sa cítila ako po hodine vo fitku.Procedúru treba opakovať pravidelne aby sa dostavili očakavané výsledky.  Aj keď by to bol v celku pohodlný spôsob ako prísť k dokonalej postave, tento zázrak vám k tomu len dopomôže. Základom je pravidelný pitný režim, zdravá strava a dostatok pohybu :) Neočakávajte zázraky z ležania pod "vysávačom" ;) 

Druhá procedúra, ktorú som podstúpila, bolo inhalovanie kyslíka cez nosovú kanylu. 

Usadená v pohodlnom kresielku s relaxačnou hudbou, sústredená len na nádych a výdych. Tak ako to má správne byť. Po pár minútach moje telo zažilo menší šok z dostatku kyslíka a začala sa mi točiť hlava. Tieto pocity ale rýchlo skončili a relaxovala som ďalej :) Po tejto terapii som bola úplne oddýchnutá, zrelaxovaná a uvoľnená. 

Tretia a zároveň (bohužiaľ) posledná procedúra bol  SCENAR 
( Self Controled Energo Neuro Adaptive Regulator) 
Je to rusky prístroj, ktorý pri kontakte s pokožkou vysiela signál do podkožia a aktivuje nervové receptory. V procedúre som podstúpila emočné čistenie tváre. Tento malý zázrak z vás vytiahne všetko zlé a negatívne. Hlavne my ženy, veľa krát v sebe držíme emócie a všetko si berieme príliž osobne, veľa veci nás trápi a nevdýchneme si. Som toho jasným príkladom. 

Pred touto procedúrou ma milá pani kozmetička odlíčila od make-upu, a následne mi týmto prístrojom masírovala tvár. Na jej prekvapenie som bola na moj vek priveľmi čierna.
V tejto procedúre platí, čím ste tmavší, tým je to horšie. Takže som bola jeden z tých "avatarov", ktorí sú na tom zle. Čierna farba predstavuje stres, napätie a emócie ktoré v sebe človek drží. Takže baby, nedržte to v sebe ale kričte, plačte a starajte sa o sebe!Ak budete mať možnosť určite navštívte oxyslovakia a odpočiňte si. Šikovné žienky z oxy vám určite ochotne poradia v procedúrach na mieru :) 

Poučenie z dnešného dňa : Treba správne dýchať a usmievať sa! 

Ak vas z tejto témy zaujíma viac kliknite si na www.oxyslovakia.com



1 komentár: