utorok 3. februára 2015

Posila pre vlasy

Ahojte :) 

 Prešiel mesiac, čo používam chinínový šampón a chinínovú vodu na vlasy od Milvy. Som milo prekvapená z výsledkov. Takže, vlasy mi padajú oveľa menej, čo pozorujem hlavne pri rozčesávaní. Okrem toho, mi začali rásť nové vlasy takže ich budem mať aj hustejšie! Už teraz sa mi na dotyk zdá, že je ich viac :) Čo sa týka odrastu, nieje to vec, ktorou by som sa chválila, nemam rada odrasty =D 
Ano, je to hrozné. Ale vidno, koľko vlasy narástli za mesiac. Negatívum je, že šampónik sa už skoro míňa :/ (Ospravedlňujem sa za kvalitu fotky, ale telefon to lepšie nevie a fotak ostal doma)

Keďže som s výsledkami chinínu bola spokojná, siahla som aj po iných výrobkoch od Milvy 

Regenerujúci šampón na vlasy, Chinínová voda na vlasy Forte a ružová voda v spreji. 

Regenerujúci šampón sa stará o poškodené vlasy. Obsahuje extrakt z aloe vera, jeho konzistencia nie je ako pri bežných šampónoch, skor pripomína želé :) Spevňuje štruktúru vlasov a perfektne vonia. 

Chinínovú vodu na vlasy už poznáte, táto ma silnejší extrakt. Vtiera a do pokožky po umytí vlasov.

Ružová voda, nieje ružová, ale z ruží. Konkrétne z bulharských ruží. Kozmetiku z bulharských ruží milujem a vždy si jej z Bulharska donesiem aspoň pol kufra. Táto vodička je na všetko. Hydratuje a čistí pokožku tváre a tela, ale zároveň je vhodná aj na vlasy, ktoré vyživuje. Taktiež sa dá použiť na oči-samozrejme treba aplikovať na vatový tampón a priložiť. Pomáha to hlavne keď máte unavené a opuchnuté oči. Nakoniec si túto vecičku môžete nakvapkať aj do kúpeľa a relaxovať :) 
Milva kozmetiku si môžete objednat tu : milva.objednavky@gmail.com 

Na koniec, jedna fotka z môjho kreatívneho ničnerobenia, keď sa trebalo učiť na skúšky. 
Čo poviete? :)

Nabudúce vám konečne predstavím kamarátku od Rowenty :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára