utorok 17. februára 2015

!Hot Designs!

Ahojte!

V tomto článku vám predstavím laky na nechty od Hot Designs.

 Túto sadu lakov som dostala na Vianoce a konečne som sa dostala aj k tomu, aby som ich vyskúšala.
Manipulácia s týmito lakmi je pomerne jednoduchá a netreba k tomu nejaké extra zručnosti. 
Vyzerajú takto.
Na jednej strane je klasická štetina na nanášanie celoplošnej farebnej vrstvy laku.

 Keď otvoríte vrchnáčik-teda druhy koniec čierneho uzáveru,  je tam malý kovový aplikátor na maľovanie vzorov. 

Nádobky, v ktorých je lak sú mäkšie, pri maľovaní vzorov  je niekedy potrebné ich trošku postláčať aby farba išla cez aplikátor. Avšak stláčať malinko aby ste namiesto malej bodky nemali veľkú machulu.  Vôňa laku je ako zmiešaný lak na nechty s centrofixou.


Kvôli ukážke farieb som si každý necht nalakovala jednou farbou. 


 Čo  sa týka pigmentácie, stačila jedna vrstva aby bola farba peknám výrazná.  Spodnú farbu musíte nechať poriadne uschnúť aby ste si ju nepoškodili kovovým aplikátorom pri maľovaní vzorov.  Keď už máte spodnú vrstvu poriadne uschnutú môžete sa začať hrať a vymýšľať vzory.
Ja som niečo na rýchlo vymyslela. Skúšala som svetlé vzory na tmavší podklad. Všetko pekne nafarbilo a spodná farba nepreráža, akurát strieborná je taká menej výrazná. Aplikátor je celkom presný a dá sa s ním nakresliť hocčo :)




 V balení bolo s lakmi aj pár ukážok a inšpirácií. Pre mňa je veľká nevýhoda to, že lak na nechtoch veľmi nedrží, Po dvoch dňoch sa začne lúpať a bohužial nie je to len o olupovaní špičiek nechtov. Najbližšie skúsim nechty na záver prelakovať priesvitným lakom.  J


1 komentár: