streda 18. marca 2015

Vypestujte si vlasy !

Ahojte ! 

Mám super novinku ! Teda, Milva má super novinku :) Konečne sme sa dočkali a na náš trh dorazili masky na vlasy od MILVY! Keďže šampóniky už preukázali zázraky, som zvedavá čo prinesú tieto masky. Tajne dúfam, že sa dočkáme aj kondicionérov :) 

Momentálne skúšam aj iný druh šampónu od Milvy,  


Šampón ŽenŠen s chinínom. Opäť super šampónik, super voňavý so zvláštnou akoby želé konzistenciou. Vlasy treba samozrejme čo najviac a poriadne dlho namočiť a vytvoríte bohatú penu. Ja nechávam šampón pár minút pôsobiť :)

Chinínová maska na vlasy - pár krát som si musela prečítať že sa naozaj aplikuje na SUCHÉ vlasy .
Ja som si najprv vlasy umyla šampónom a na polosuché vlasy som si naniesla masku od korienkov až po končeky, po 20 tich minútach som masku umyla, vlasy ostali krásne, jemné a rozčesateľné. Vobec sa nemastia čoho som sa obávala pri aplikácii až ku korienkom 

Maska je určená na regeneráciu problematických vlasov. Preniká do hĺbky vlasov, regeneruje a hydratuje ich :) Som zvedavá na výsledky! 

Milva na svojej FB stránke : facebook.com/milvasklovensko často robí sútaže o produkty Milva, lajknite si stránku a súťažte! Oplatí sa :) 

Ako ste si na fotke všimli mám aj nové clip in príčesky, tento krát som sa rozhodla vyskúšať umelé vlasy z najkvalitnejšieho japonského kanekalonu zo svetovy-tovar.sk za celkom priaznivú cenu :) 

Niekedy dávno (keď som maturovala, čo bolo veľmi dávno ) som mala príčesky z kanekalonu, ktoré boli vynikajúce, takže som zvedavá na tieto :)  O svoje skúsenosti s vláskami sa podelím po ich vyskúšaní. 

Krásny deň vám prajem všetkým :* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára