streda 25. marca 2015

Long way to long hair

Ahojte! :) 

Užívate si slniečka? 

Ja veru áno a vytiahla som už aj "letnejšie" outfity O:)  Ale tento článok nebude o móde, ale o vlasoch. 

Pozná to určite každá z vás. Konečne dosiahnete požadovanú dĺžku vlasov a jedného rána vám trošku prepne a ostriháte sa.
 Ja som sa na mojej ceste za bielou blond farbou strihala niekoľko krát, takže kým budem mať vysnívané vlasy dlhé po zadok, čaká má dlhá cesta.
 Vďaka výrobkom od MILVY mi vlasy rastu naozaj rýchlo ( približne 1 cm za týžden ), ale som žena, večne nespokojná. Preto som sa rozhodla opäť siahnuť po clip in príčeskoch.
Niekedy dávno, keď som bola v maturitnom ročníku (naozaj to bolo dáávno) som si kúpila umelé vlasy, ktoré boli vynikajúce, stále som ich žehlila, natáčala a robila všetko čo s mojimi, teda okrem toho, že sa nedali farbiť. Vyzerali úplne prirodzene len na dotyk boli také .. umelé
.
Po rokoch rozhodla opäť pre takéto vlasky. 


 Tieto mám zo svetovy-tovar.sk/

Sú to vlasy z japonského kanekalónu. Táto sada sa skladá z 12tich clip-in pásov s dĺžkou 57 cm :) Sada má 140 g. a bohate stačí na celé vlasy.

 Po rozbalení mi vlasy lietali kade tade a elektrizovali, ale po prečesaní sa dali do normálu.
 Vlásky som skúšala aj natáčať a prežehliť. Ich štruktúra sa nepoškodila a vytvorili sa prirodzené vlnky :)
Trafiť presný odtieň mojich vlasov bolo celkom vtipné, nakoľko mám vlasy blond-bielo-fialovo rôzne. Nakoniec som sa rozhodla pre odtieň 613 - beach blond a vďaka dostatočnému množstvu clip in pásov mi príčesky vytvorili také premelírované blond krasne dlhé vlasy!

Mínus týchto vlasov je, že sa uzlia, čiže pred aplikáciu aj po aplikácií treba vlasy prečesať. Aby ste si vlasy nezauzlili ešte viac, česať začnite od končekov :) Kanekalónové vlasy sa oproti ľudským clip in vlasom viac lesknú, čo je najväčšia nevýhoda.

Na fotkách, kvôli ktorým som tieto vlásky aj chcela tento lesk až tak nevidieť, na bežné nosenie kvôli lesku, až tak vhodné nie sú :)


 Za fotky veľké ĎAKUJEM šikovníčke Merry


Mašličky do vlasov mám od druhej šikovnice, ktorej tvorbu si určite pozrite tu : SurbinaPsychobilla


Šaty na fotke od mojej obľúbenej značky Hell Bunny :3 

Čo poviete? :) 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára