štvrtok 2. apríla 2015

Star Silk Pro

Ahojte :)

opäť sa hlásim s niečím novým! 

Pozná to určite každá z vás. Otravné holenie nôh. Stále hľadám nejaké spôsoby ako sa zbaviť chĺpkov na čo najdlhší čas a čo najmenej bolestivejším spôsobom.
Holenie žiletkou je otravné a nevydrží dlho, epilátor je bolestivejší ale dá sa na to zvyknúť.
Mne depilovanie však nevyhovuje kvôli následnému zarastaniu chlpkov. 

Určite ste postrehli novší hit - šmirgeľ na nohy s oficialnym názvom Star Silk Pro za nekresťanské peniaze. Kedže som ho chcela vyskúšať hľadala som, kde by som ho mohla kupiť čo najlacnejšie. Nakoniec sa mi podarilo objednaťto  z číny za približne 1 EURO vrátane poštovného!! ( =D ) 



V balení prišiel veľky a maly "šmirgeľ" . 
Šmirgliky si treba nalepiť na tu gumenú, akoby rukavicu. Pribalených bolo 5 veľkých a 5 malých nalepovacích šmirglíkov. 



A teraz k veci samotnej. ANO FUNGUJE!  Krúživými pohybmi si pohladkáte nohy a chlpky zmiznú. Ale.. po jednej nohe vás už bude bolieť ruka. Ošmirglovanie nôh v porovnaní so žiletkou trvá príliž dlho. Za taký čas si aj vydepilujete nohy a ostanú vam hladké dlhšie.


Nohy po ošmirgľovaní ostanú naozaj super-hladké, no bohužial, len jeden deň.
Čo beriem ako poztívum je to, že pri šmirgľovaní si odstránite aj odumretú pokožku.

Po zhodnotení plusov a mínusov, ostanem asi pri tej žiletke. 

Ako odstráňovanie chlpkov riešite vy?:) 

A ešte jedna informácia na záver, zriadila som si instagram, konečne. Ikonku vidíte na pravej strane blogu tak si ma môžte aj poobzerať :) 

A užite si sviatky, veľa vody! Ja sa asi pojdem sánkovať =D

1 komentár:

  1. Pouzila som ho na bradu a...katastrofa som zarastena ako chlap nestiham az3krat na den ho musim pouzit ,co mam robit hanbim sa

    OdpovedaťOdstrániť