sobota 8. augusta 2015

Ako na obočie

Ahojte :)

Nakoľko ma na fb zaplavujú často otázky na moje obočie tak som sa rozhodla napísať to tu :)

Tak postupne :

- áno,  obočie si robím sama, asi tak od 15-tich rokov. Ako každá baba prešla som si rôznymi tvarmi     obočia a momentálne som najspokojnejšia s týmto mojim aktuálnym.
- nie, naozaj si nebudem odfarbovať obočie lebo mam blond vlasy .. =D
- ako si upravujem obočie? Pripravila som pre vás aj video :)
- áno, každé ráno si ho maľujem (raz za čas si ho nafarbím farbou na obočie - cca tak raz za 2-3 mesiace) 


Na úpravu obočia potrebujete - pinzetu, tiene na obočie a šikmo rezaný štetec na obočie (býva pribalený ku tieňom na obočie)

Tiene kúpite v každej drogérii.Pri tieňoch býva aj vosk - to svetlé na obrázku, ten však ja nepoužívam. 

Najprv by ste mali zistit aký máte mať tvar obočia 


1 - priamka zvislo od nosa - začiatok vášho obočia
2 - stred obočia nájdete priložením ceruzky ku špičke nosa a nasmerujte ju cez stred oka
3 - koniec obočia  nájdete priložením ceruzku ku špičke nosa a ku kútiku oka

Na začiatok fotka bez makeupu s mojím prirodzeným obočím

 najprv si treba obočie podčiarknuť, s pomocou šikmého štetca,  od začiatku po koniec
-následne si robím horný kraj obočia, a potom obočie vymaľujem :) Pinzeta je potrebná ak sa nájde dáky ten chlpok, ktorý tam nemá čo robiť.


(Obrazok z internetu) 

Na obočie používam lak na vlasy ktorý obočie dobre zafixuje a podrží aj v týchto neľudských teplotách. Na prst si nastriekam kúsok laku na vlasy a pretriem si jemne obočie - môžete to urobiť aj s hrebienkom na obočie. 

A nakoniec sľúbené video - moje prvé, tak sa nesmejte =D 





2 komentáre:

  1. Nehnevaj sa, nie som tvoj ziadny hater, praveze niektore tvoje clanky su dost inspirujuce a celkom sa mi paci tvoje zapalenie pre zdravy zivotny styl....ale tvoje obocie je nieco neskutocne priserne. Raz som videla tvoju fotku pri zosmiesnujucom clanku : 20 najhorsich oboci. Mas celkom peknu tvar, je skoda, ze si ju zohavujes takymto nevkusnym obocim, ale prepac, nie je to styl. Aj expravagantna Lady Gaga prisla na to, ze omocie cez celu tvar je proste hrozne. Chapem vsak, ak sa ti tvoje obocie paci, ale neuverim ti, ze ti je jedno, co si o nom myslia ludia. Keby ti to bolo jedno, nezverejnujes svoj zivot na blog a nehavala by si si vsetko pre seba. Nikomu nemoze byt jedno, co sa o nom hovori, hlavne ak sa o seba stara a chce sa pacit. Tvoje obliekanie a vlasy su dost vyrazne, ale ak chces byt fakt pekna, skus si obocie licit decentne, a pozor na linku (mas z nej skamre).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá neviem kto, anonymka :) To že sa ti nepáči moje obočie je tvoj názor a akceptujem ho. Tento "návod" by som nerobila keby sa ma x báb neopýtalo na to ako si obočie robím a tvarujem. Nemôže sa páčiť každému, to chápem. Keď sa podpíšeš rada by som videla tvoje obočie :)

      Odstrániť