utorok 18. augusta 2015

Ako sa zbaviť dúhových vlasov ?

Ahojte ! :)

Ak si aj vy farbíte vlasy rôznymi semipermanentnými farbami ( directions, manic panic, farebne tužidla atd) tak je tento článok práve pre vás :)

Určite to poznáte, ružové, modré, fialové, zelené vlasy ... síce sa farba pomaly vymýva ale nejaký ten pozostatok stále nechce zliezť!




OCH! mne teraz ostal JEDEN jediný prameň ružový a JEDEN jediný prameň fialový... ako sa ich zbavit? 

Vlasy som nechcela odfarbovať a popravde som sa bála farebného výsledku čo by z týchto farebných vlasov ostal. Tak som začala googliť (ďakujem kámoške M. za spolugúglenie ;) )
 Po pár neúspešných pokusoch som došla k receptu, ktorý funguje.

Budete potrebovať :  1. sódu bikarbónu
                                        2. vitamín C v prášku
                                           3. váš šampón na vlasy

Do misky zmiešajte šampón, 1 PL sódy bikarbóny a 1 PL práškového vitamínu C. Vznikne vám taká hustejšia pasta, ktorú je treba poriadne naniesť na vlasy a šampónovať ako zvyčajne. 
Keď už budete mať na vlasoch hustú penu zabaľte vlasy do sáčku alebo alobalu. 
Teraz nasleduje hodinka (aj viac) kedy si môžete poupratovať byt, navariť večeru, obed, nachystať raňajky atd. =D 
 Po približne hodine vlasy umyte. Nezabudnite použiť kondicionér poprípade aj masku na vlasy, pretože táto zmeska vlasy vysuší. Ja som tento postup zopakovala dva krát a tadá!




 Farebné pozostatky sú preč a vlasy sú pripravené na farbenie! 
(Pozn. odporúčam mokré vlasy zabaliť do tmavšieho uteráka!!)

Mám novú farbu na vlasy a taktiež sa chystám na domácu keratínovú kúru :)
 O tom nabudúce!
 Farbám zdar :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára