pondelok 27. júla 2015

Vysávač centimetrov - VacuShape

Ahojte babule! :) 

Dnes to nebude o kozmetike ani o vlasoch. Dnes sa s vami podelím o moju skúsenosť s prístrojom VacuShape. 

Jedného krásneho dňa sme sa s kolegynkou rozhodli, že poďme to vyskúšať. Veď ešte stále tam je nejaké to povianočné ... kilečko.  Tak sme sa zobrali a šli sme! A - neľutujeme. 

VacuShape funguje ako bežiaci pás, akurát že v stroji chodíte. Od pása nadol ste zavreté v podtlakovej kabíne. Intenzita podtlaku je stále iná, takže tlak ktorý budete cítiť bude tiež stále iný, raz silnejší raz slabší. Ja osobne som sa cítila ako by ma chcela vcucnúť čierna diera.  

 Jeden tréning na tejto mašinke trvá 30 minút a celkom dobre sa pri tom zapotíte! Popravde, budete mokré ako myši! =D 
Po 10 tich tréningoch som pocítala ubytok centimetrov a mala som dobrý pocit :) 3 centimetre zo stehien, bokov a pásu! 
Okrem toho že s VacuShape viete schudnúť tak podtlak v kabíne sa postará aj o vašu celulitídku.
 Ak chcete vediet o tomto stroji viac tak kliknite tu : slim-studio.sk/vacushape 
Odporúčam sledovať zlavomaty a využiť super akciu - ked prídete s kamoškou tak máte permanentku za 30 eur :) 

Nezabudnite na veľmi dôležitú vec - zdravo jesť :) Lebo cvičenie je len 20% úspechu.
 Chudne sa v kuchyni!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára