streda 15. júla 2015

Bioderma sébium :)

Ahojte :) 

Dúfam že toto chaotické sťahovacie, malovacie, prerábacie obdobie mám už konečne za sebou ! Po dvoch týžnoch mám konečne v "novom" byte internet a chladničku .. neverili by ste aký tažký je život bez chladničky =D (hlavne ked je vonku milion stupňov) .. no dosť o mojich materialistických problémoch. Prejdem k veci. 

Fakt sa mi neskutočne zhoršila pleť, vinu pripisujem vysadeniu HAK. Aj keď mi veľa ľudí hovorí, že pleť vôbec nemám zlú, poznám ju a takú akú ju mám teraz som ju nemala ani v puberte. Ak to nebude zmenou hormónov tak na mňa pleťová puberta prišla až teraz  =D. Priznám sa, že som sa nikdy nejako zvlášť nepotrebovala venovať pleti a v živote som nemala toľko výrobkov na pleť ako teraz. 

Okrem prírodných mydielok a krémov od Attirance som sa rozhodla siahnuť po ospevovanej Bioderme. A hneď takto vo veľkom.
 Myslím, že kozmetiku a samotnú firmu netreba veľmi predstavovať, určite ju pozná každá z vás.  Rovno prejdem na výrobky, ktoré od nej používam. Rozhodla som sa pre sadu sébium na zmiešanú až mastnú pleť. 



Tak poďme postupne : 


Bioderma sébium H2O 

- používam ju ráno a večer na odlíčenie a zároven čistenie pleti. Funguje perfektne :) V jednom kroku pleť vyčistí od makeupu, nečistôt, prachu atd. a pripraví na nanesenie krémiku. Odstráni aj vodeodolný makeup, a dokonca aj moje dlhotrvácne rúže bez problémov. 

Cena za 500 ml, sa pohybuje od 13 eur.  

Sébium Hydra - denný krém 

Redukuje podráždenie a začervenanie pokožky a postará sa vám o dlhodobú hydratáciu. Neupcháva póry. Po nanesení sa hneď vpije do pokožky. Na nanesenie stačí úplne malé množstvo krémiku takže vám vydrží dlho. Používam ho pod make up a nezanecháva fľaky ani nič podobné. 

Cena za 40 ml. sa pohybuje od 10 eur. 


Bioderma Al korektor 

Tento korektor napomáha eliminovať tvorbu vyrážok a uhríkov. Neutralizuje baktérie na pleti, práve tieto baktérie zapríčinuju vznik zápalov a vyrážok. Zelený korektor eliminuje začervenanie. Korektor obsahuje Glukonát zinku ktorý ma antibakteriálny účinok a taktiež zmatňuje pleť. Zeleným korektorom zakryjete nedokonalosti pleti a hnedý korektor zjednotí farebný odtieň. Dá sa kúpiť v dvoch farbách - svetlý a tmavý. Pravdupovediac som sa bála že aj tento svetlý mi bude tmavý ale pekne sa zjednotí s farbou mojej pleti a nevyzerá umelo ako maska :) Korekor ma jemnú a prijemnú textúru. Taktiež ho stačí máličko na pokrytie celej pleti. 

Cena za 30 ml. sa pohybuje od 12 eur.


Sébium Global 

Krémik reguluje tvorbu kožného mazu a tým zabráňuje vzniku vyrážok a uhríkov. Potláča aj vznik jazvyčiek po akné. Krémik je ľahký a veľmi prijemný na pokožku. 

Odporúčana cena je približne 15 eur za 30 ml. 

Penivý gél sébium  

 Gél používam po vyčistení pleti micelárnou vodou. Tento gél jemne čistí pokožku a znižuje vylučovanie a tvorbu kožného mazu. Neobsahuje mydlo a nedráždi ani oči :) -snažím sa používať každý deň! :) 

Cena za 200 ml. je od 13 eur. 

Sébium Peelingový gél 

Peeling urýchluje odstránenie nečistôt a podporuje obnovu pleťových buniek. Taktiež reguluje tvorbu kožného mazu čím sa pokožka stáva jemnejšia a póry sa stiahnu. Peeling používam približne 3 krát do týždna. Gél  ma veľmi jemnú textúru, akoby obsahoval malinké kryštáliky, pleť prijemne masíruje a nepôsobí ako šmirgeľ. 

Cena za 100 ml. sa pohybuje od 13 eur. 


Sébium Sérum 

toto sérum koriguje nedokonalosti pleti, vyhladzuje a zlepšuje pleť vďaka peelingovému efektu. Má gélovu textúru a používa sa na noc. Aplikuje sa každý druhý večer na už vyčistenú pokožku. - Nezlaknite sa, na prvý krát štípe na pleti. Krém sa používa na 4 týždne  - každý druhý deň, resp. večer. Dočítala som sa, že sa nemá používať keď je pleť vystavovaná priamemu žiareniu slnka - asi kvôli riziku spálenia? 

Cena za 40 ml. je od 15 eur. 

Túto sadu používam pár týždnov a pociťujem zmenu k lepšiemu. Verím, že dlhodobejším užívaním bude moja pleť ako kedysi! 

Používate biodermu? Aké máte skúsenosti vy? :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára