štvrtok 20. novembra 2014

Pre krásne nechty ♥

Po mojom minulom príspevku som dostala zopár dotazov na moje nechty, takže tento príspevok venujem tomu, ako sa o ne starám :)

Nechty gélové nemám. Profesionálne gélové nechty som mala spravené raz, na stužkovej, čo bolo veľmi veeľmi dávno. Potom som mala pár vlastných pokusov a robila som si gélové nechty sama za čo sa mi moje nechty aj patrične poďakovali. Mala som ich ako papier, nevedeli narásť a ak aj trošku narástli, hneď sa štiepili a lámali.

Potom nastal zlom. Dostala som na Vianoce GS Eladen ( Výživový doplnok. Pre krásne a zdravé vlasy, pleť a nechty)



 Brala som to tri mesiace a vualá, naozaj sa stal zázrak. Pocítila som to najviac na nechtoch.
Moje nechty sú teraz pevné, dlhé, neštiepia sa, a dokonca si ich musím strihať aby som ich skrátila. Čo sa mi predtým nikdy nestávalo =D

Druhý zázrak, na ktorý som natrafila úplnou náhodou ( bol pribalený zadarmo ku riasenke ) je "nechtový kondicionér" 
Tento malý zázrak úplne zregeneruje Vaše nechty. Chráni pred štiepením, lámaním a dodáva im krásny lesk. Aplikácia je jednoduchá, každý deň si nechty nalakujete, Ked máte tri vrstvy, odlakujete nechty a postup opakujete, Ja osobne som si to nechávala aj týžden a takto to opakujem vždy. Následne na nechty dám normálny farebný lak :) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára