streda 12. novembra 2014

Na slovíčko o nechtoch ..

Poznáte ten pocit, keď si súrne potrebujete kupiť ružový lak na nechty a kupite všetko iné?

Ja ano !

Vybrala som sa rano po ceste do školy (do  ktorej zvyčajne nestíham prísť načas) kúpiť lak na nechty. Ako každú ženu ma upútal stojan s výpredajom a vtedy som zabudla na to, čo som vlastne chcela..

Takže som si kupila dva laky na nechty od Maybelline (samozrejme, ani jeden ružový )



Maybelline my Varnish - zmatňuje lak

Maybelline Forever strong pro




A takto to asi vyzerá na nechtoch :) Reklama síce sľubuje že farba laku ostane na nechtoch krásna a intenzívna po dobu 7 dní, no ako vidno na fotke, zo špičiek nechtov sa už vytráca. Za výpredajovu cenu 0.89 centov mu to odpustím :) Čo sa týka zmatňovača, je fájn, len škoda že vidno ťahy štetcom (tiež vyšiel 0,89 centov!) 
Trblietkavý lak na nechte je z Avonu a milujem ho! ma v sebe čiastočky opálu ♥ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára