streda 26. novembra 2014

,,Chcete od života viac? Začnite pri svojich vlasoch!“ (Aussie)

Opäť tu máme kauzu : VLASY

Zapojila som sa do sútaže pre blogerov od Aussie. Túto vlasovú kozmetiku som si obzerala už dávnejšie no popravde ma trošku desila cena výrobkov. Možnosť vyskúšať túto kozmetiku zdarma ma veľmi potešila.

Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý - zázračná vlasová
starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle. Na základe dotazníka o mojich vlasoch som dostala na vyskúšanie, toho pravého "Živelného extroverta" na farbené vlasy.


 Po týždni čo používam tento zázrak som milo prekvapená. Vlasy mam jemné, hladké, ľahko rozčesateľné a čo som spozorovala pri pravidelnom česaní - menej sa lámu!  Na moju dĺžku vlasov, toho potrebujem pomerne málo. Asi taká "kvapka" o veľkosti orechu, aj menej, čo je výhoda kedže 250ml nieje zrovna veľa v porovnaní s cenou. Čo je úplne úžasné je vôňa - austrálska divoká broskyňa. Jednoducho mňam! Dávkovač nie je veľmi praktický, takže ak si tento zázrak chcete dať do kabelky odporúčam neodlepovať hornú nálepku, ale jednoducho odkrútiť cely vrchnak :) 
Určite si chcem od tejto značky zaobstarať aj sprej na vlasy. Pretože o vlasy sa treba starať! 
A moje pravidelne zosvetlované vlasy to potrebujú ako soľ :) 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára