nedeľa 9. októbra 2016

Matte me od Sleek

Ahojte :)

Ako si užívate krásne jesenné dni? Ani vy ste si to nestihli uvedomiť, že UŽ je tu JESEŇ? A teda, už je to aj zopár týždňov, kedy som naposledy písala na blog a sľubovala zopár riadkov o matných rúžoch od stayunique - "Sleek" 


Už som tu raz aj spomínala moju "posadnutosť" rúžmi, ktorá prišla z ničoho nič, ako blesk z jasného neba =D Takže, keď som zbadala niečo nové (stránka stayunique ma otravovala na FB) tak som pri rozkliknutí nevedela čo skôr vyberať. 

Do užšieho kola sa dostali títo traja favoriti. 

(Semi Matte lipstick - LIP VIP - limitka, ten som musela mať)

(Velvet slipper - Matte me)

(Old hollywood - Matte me)

Všetky rúže sú tekuté po zaschnutí matné! Teda okrem toho fialového, čo určite vidíte aj podľa konzistencie :)  

Oba matné rúže sa nanášajú perfeknte. Aplikátorom si viete pekne vytvarovať pery aj bez použitia ceruzky.
Výdrž: nakoľko už mám niekoľko matných tekutých rúžov tak tieto od Sleeku musím pochváliť za to, že vydržia v pohode aj celý deň. Nešupinkujú sa už po pár hodinách, takže na pery môžete zabudnúť na takých 6-7 hodín. (Záleži aj od toho čo robíte)  Rúž sa nerozmazáva ani nezanecháva odtlačky. Ale pozor keď budete jesť niečo olejové =D Vtedy budete musieť nanášať rúž nanovo. 
Na odlíčenie najlepšie zaberie odličovač na olejovej báze, inak sa trošku potrápite ;)


Vpravo Old Hollywood 
Vľavo Velvet Slipper 



Čo sa týka fialového rúžu, s tým nie som až tak veľmi spokojná. Síce krásne vonia, má krásnu farbu ale nepigmentuje ako by bolo treba. Je to klasický rúž. Je polomatný ale nevydrží dlho, treba ho nanášať počas dňa častejšie. 



Fialový rúž a perách môžete pozrieť aj na mojom IG - TU

PS: Na mojej FB stránke  bunnycorn momentálne prebieha aukcia na pomoc pouličným mačičkám :) Nazrite a užívajte koniec víkendu. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára