sobota 20. augusta 2016

Pohľad ako z rozprávky :)

Ruku na srdce baby, nájde sa tu aspoň jedna, ktorá  NIKDY nevyskúšala umelé mihalnice? Ja ich občas používam, teda, veľmi príležitostne. Vec čo sa mi fakt NEPÁČI sú všetky tie 3D, 4D, .. mihlanice. Fakt. OK - niektoré (VEĽMI MÁLO) báb ich robí pekne, ale na akú dlhú dobu? Keď začnú mihalnice vypadávať (naozaj neviem po akom dlhom čase padajú prvé trsy) tak to katastrofálne deformuje oko a baby vyzerajú ako s nejakou škaredou chorobou.. Niektoré baby hovoria, že spolu s trsami im vypadali aj vlastné mihalnice (omg) máte s tým skúsenosti? 

Mňa oslovila riasenka, ktorá robí efekt 3D rias, že WOOOOOW! Objednala som si ju cez ebay, vyšla ma asi 10 eur. OK vyskúúúúúšam! 



Došla, obal nádherniacky, dizajn princeznovský! No poďme skúšať! 



Balenie obsahuje dve riasenky. Jedna vyzerá úplne klasicky, druhá má také.. "pavučinkové" vlákna, ktoré majú riasy predĺžiť a zahustiť. (Niekde som čítala, že riasenka vydrží až TRI DNI! WTF? tri dni riasenku na očiach? fakt NIE!) 




Prichádza moment, kedy dám ruku na srdce ja. Riasenku mám doma už pár (viac párov) mesiacov a kým som sa odhodlala ju znova použiť prešlo veľa času. 

Prečo? Poďme na to. Najprv som na riasy naniesla tú klasickú riasenku - hneď na to tú pavučinkovú - potom klasickú - pavučinkovú .. atď. Až kým som nebola s výsledkom spokojná. Dooobre, riasy vyzerajú fakt dobre, som cica a nemusím sa starať o to či sa mi náhodou umelé riasy/trsy neodlepia. 


ALE, prichádza to horšie. Tie pavučinky! Sú všade!! Takže som celý deň (možno aj dva) vyberala čiastočky pavučinkovej riasenky z očí :/ Po prvej skúsenosti som ani nemala chuť ju druhý krát otvoriť. Až teraz, kvôli článku na blog. 

Asi ostanem verná, teda určite ostanem verná riasenkám, ktoré som používala doteraz. Lebo celý den si vyberať z očí čiastočky niečoho nieje vôbec prijemne... =D 
Nabudúce Vám poviem o matných rúžoch od Sleek :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára