utorok 7. júna 2016

Comeback!

Ahojte! Áno, žijem. Už. Konečne! 

V prvom rade sa chcem asi ospravedlniť za nečinnosť na blogu. Všetok môj voľný čas pohĺtila škola. ALE! úspešne som zoštátnicovala a už mám tri písmenka pred menom. (JUPÍ)

Téma mojej diplomovky ma nakopla k novým veciam, na ktorých chcem začať pracovať, ale o tom, potom. 



Už nie som študentka. 5 rokov na výške ubehlo ako voda. Kľudne by som šla na druhú. Fakt. 

 Za tých pár mesiacov (kedy som na blog nič nepísala) sa mi v živote udialo dosť vecí - všetky pozitívne. Od drahého som dostala antistresové omaľovánky, ktoré ma nakopli ku kresleniu, ktoré som vždy milovala. 

Začala som robiť veci, ktoré ma naozaj bavia. Za všetko som veeeeľmi vďačná môjmu priateľovi, ktorý ma v mojích uletených nápadoch podporuje. (Ďakujem aj za to, že so mnou prežil všetky skúškové a štátnice) A! samozrejme aj kamarátkam, ktoré boli moje prvé obete v piercingovaní a tetovaní! áno, môj nový koníček =D 

Teda, okrem toho mám pripravených zopár recenzií na produkty, ktoré som zo zvedavosti skúšala. Napr. riasenka na 3D mihalnice, "tattoo" lipstick aaaaa uvidíte čo ešte. 

Ďalšia novinka je, že nám do našej zajačej rodinky pribudla zajačica - Daffinka, ktorú sme zobrali od rodinky, ktorá ju už nechcela. Daffinka však čakala maličké a zrazu sme v "našom" bytíku mali 7! zajačikov. Už máme len troch a čochvíľa pôjde aj posledný krpec preč. 



Rozmýšlam aj nad článkom o zajačikoch, teda hlavne o potrebnej starostlivosti. Čo poviete? 

Keď ste sa dopracovali až tu, tak gratulujem! Budem sa snažiť prispievať pravidelnejšie a dúfam, že vás to bude baviť :) 


PS: Na FB sa ma veľa ľudí pýtalo, či stále používam Milvu a či som fakt spokojná. ÁNO! Milvu stále používam a som maximálne spokojná. Akurát uvažujem nad zmenou šampónu z chininového na Repair :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára