nedeľa 28. júna 2015

Letná Milva giveaway! :)

Ahojte! :) 

Konečne! Ukončený 4. ročník na výške. Snáď aj úspešne.  ( =D ) Konečne budem mať viac času a užívať si prázdnin - aj keď takých pracovných. V najbližších dňoch budem doháňať pripravované články na blog takže sa máte na čo tešiť. 

Aby som vás žienky potešila takto na začiatok leta, v spolupráci s milvou som pre vás pripravila sútaž o nové balíčky Milva produktov podľa vlastného výberu. Balíčky si pozrite tu : milva balíčky

 Ja som sa naposledy potešila chininovým a žihľavovým šampónikom a krémom na chodidlá. 


Chinínový šampón už určite dobre poznáte :) Je všeobecne známe, že žihľava  a žihľavové odvary pomáhaju vlasom, preto som sa rozhodla vykúšať aj žihľavový šampón od Milvy. Zatiaľ ho mám len pár týždnov a používam ho na striedačku s chinínovým šampónom. 
Odkedy používam šampóny od Milvy môžem povedať, že kvalita mojich vlasov sa 100% zlepšila. Vlasy mám konečne také ako pred tým, než som si ich začala farbiť. Odstávajúce vlásky svedčia o tom, že mi rastú nové a postupne sa zahusťuju :3 Svedčí o tom aj fakt, že ofinu si musím strihať každý týžden a učím sa žiť s odrastami =D 

Čo sa týka žihlavového šampónu, Milva sľubuje redukovanie štiepenia končekov, tak uvidíme :) Jeho konzistencia je hustejšia a šampónik prijemne vonia, ako všetky od Milvy. Vlasy si stále umývam na dva krát, čiže najprv napením, následne vlasy opláchnem a nanesiem šampón ešte raz :) Tato napenený nechávam pár minút pôsobiť a zas opláchnem. Vlasy oplachujem vždy studenšou vodou! :) 

Krémik na popraskané päty je must have, keďže naše nôžky v krásnych letných topánkach musia vyzerať tiež geniálne :) Obsahuje extrakt z nechtíka, rumančeka a propolisu. Všetko na prírodnej báze!  Ja som na krémy na nohy trošku psychopat, neviem zaspať so suchými nohami. S týmto krémikom si robievam zábaly - naniesiem krém na chodidlá, obalím si ich potravinárskou fóliou a na to si navlečiem hrubé ponožky. Chodidlá sú ráno ako u bábatka, Túto procedúru opakujem tak 2-3 krát a maximálna spokojnosť :) 

A teraz potešenie pre vás :) 

Pre zapojenie sa do súťaže : 

1. Like na stránku milvasklovensko

2. Do komentára napíšte, ktorý balíček Milvy by sa vám hodil.

3. Nezabudnite uviesť svoju e-mailovu adresu aby som vás vedela kontaktovať

Sútaž trvá do 10. Júla kedy vyžrebujem jednu z vás :) 

Nezabudnite sledovať FB stránku Milva Slovensko ! Majú pre vás nachystaných množstvo sútaží! :) 

23 komentárov:

  1. Mne by sa najviac hodil balíček číslo 2
    Mám totiž duté vlasy, a pocit, že mi nerastú :/
    Ale používala som práve šapón chinín plus ženšen, a aj vodičku,,, a musím povedať, že naozaj sa mje abnormálne padanie vlasov pozastavilo, a vlasy sa čo to zlepšili :)
    Ejka16@azet.sk
    FB: ErikaPandaEjka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balíček Chinín COMPLETE by sa mi hodil :) e-mail : ssimi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hodil by sa mi balíček Chinín a ženšen COMPLETE
    mail: aschwarzova6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chinín COMPLETE.. kedže moje vlasy hrozne rýchlo vypadávaju a už ani poriadne nerastú..
    email (nopestaph@azet.sk)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chinin complete :) email: luciana.jencakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Balíček Chinín a ženšen COMPLETE by sa mi hodil :)
    email: luciatargosova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mojim vlasom by prospel balík chinín a ženšen complete. Milvu pouzivam dva mesiace, pomalicky vlasky rastu ale produkty stale dochadzaju :/ kazdopadne snivam o vlasoch dlhych a hustych :)
    laukovagabriela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Balíček Chinín a ženšen COMPLETE.
    Pretože moje slabé vlásky sú namáhané, stresom aj pracovne.
    Čo spôsobuje, že vlasy sú suché a štiepia sa, a v neposlednom rade ako by prestali rásť, lebo po ostrihaní narastú vždy iba do tej istej dĺžky.
    Používaním Milva produktov sa zlepšil stav vlasov o to, že sa nemej mastia. No stále verím, že podlhšej dobe vlásky aj narastú. :-)
    E: janula268@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkná giveaway. Já mám dost velký problém s mastnými vlasy. Umývám si je někdy i denně, protože se stydím další den vyjít ven. Jinak si je běžně umývám co druhý den a hledám nějaký šampon, který by mi s tímto problémem pomohl. Myslím, že nejlepší by byl pro mě balíček č. 5 s výrobky pro mastné vlasy i pleť. Pleť sice moc mastnou nemám, ale s vlasy si už nevím rady.
    email: genevra43@gmail.com
    Milva má na fb like jako Martina Lesová

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Balíček Chinín COMPLETE by sa mi najviac hodil.
    email: janetkasch@pobox.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mne by sa na moje chúďatká vlasy hodil najviac Hair Disaster First Aid Kit :)
    dominika.batorova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mne by sa hodil balíček číslo 5, pretože mám hrozný problém s mastnými vlasmi. Umyjem si ich večer a ráno sú znovu mastné. Už som vyskúšala snáď všetky možné prípravky na mastné vlasy, no nič. Výrobky od značky Milva som zatiaľ nemala možnosť vyskúšať.

    email : nikoleta.mihova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Uz som vyzkusala zopar vyrobkov od Milvy a mam pocit ze fakt pomahaju :) doteraz som asi nic lepsie nenasla na moje slabe vlasy, mam problem so stitnou zlazou a nech robim co robim, nedari sa im narast a zhustnut... preto myslim ze balicku Hair disaster first aid kit by sa velmi potesili :3 :)

    zuzana.marcincakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.840407399383695.1073741829.840329099391525&type=3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Balíček Chinín COMPLETE
    E-mail: michaela.smerdova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak ja som za ženšeňovo - chinínový balíček č.2 :)
    e-mail: dhomth@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Chinín a ženšen COMPLETE by sa hodil:) cherry.bartova248@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jednoznačne by sa mi hodil balíček Greasy Hair and Skin keďže mám mastné vlasy a pleť a všetky tie "super" prípravky, ktoré "zaručene" pomáhajú, akosi nefungujú. Môj email je katarina.sipkova.js@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. jednoznačne Hair Disaster First Aid Kit ! vlasy mám tak zničené že 10 cm musí dolu, tak nech sa pekne dajú dokopy a už netreba strihať viac...chcem byť dlhovlasá princezná :D ...vilma.kovacikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Chinin a zensen complete:) truhanova.zdenka@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ...Sleeping Beauty...jaaaj...lebo ja milujem ruze a ich vonu :)
    morticiakeu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ten ježkový mám i ja a je fakt božsky :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ten ježkový mám i ja a je fakt božsky :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť