streda 29. októbra 2014

Hair story

Vlasy, vlasy.. čo s nimi? Každodenná dilema každej ženy.

Zmena účesu nás láka často. Taktiež som si prešla viacerými zmenami. Zo svojich tmavo hnedých vlasov mám dnes "baby pink". Prešli si však dlhú cestu, z čiernych na červenú, potom opäť na hnedú, fialovú, bordovú, modrú.. jedna vec ktorá mi ostáva už dlhé roky sú "pajsličky" (dva bočné pramene - zvyčajne blondavé, priležitostne farebné-vid obrázok)


A v podstate táto fotka ukazuje môju "pôvodnú" farbu vlasov z ktorej som sa postupne dostávala na blond a stále bojujem aby moja blond bola biela!

Postup? veeeľa, veľa času, trpezlivosti a starostlivosti.Samozrejme, že sa to dá zvládnuť aj za pomerne krátky čas-par dní, ale ak nechcete prísť o polovicu dlžky vlasov, tak to nerobte. Mne zmena z tejto hnedej na blond trvala skoro dva roky.

1. prvý krok spravilo slniečko a slané more, s tym mate určite skúseností
2. druhý krok  ak sa chcete zbavit tmavého pigmentu namiešajte si zosvetlujúci "elixír" : peroxid (ja používam 12%,), melírovací prášok +šampon, všetko v rovnakom pomere, je to v podstate niečo také ako "color remover", na vlaskoch nechajte tak 15-20minut, toto môžete nikoľko krát opakovať - s odstupom času samozrejme)
3. tretí krok - zvoľte svetlejší odtieň farby, vlasy po "elixírovom" odfarbení ostanú také,no všelijaké =D ja používam profesionálne kadernícke farby od  kallos ,(KJMN, krémová farba s keratínom a argánovým olejom) v tomto kroku som zvolila farbu : 7.3 strednez zlatý blond 
Vlasy som mala asi ako medovníček - podľa mna ako Angelika, bohužial neviem nájsť foto z toho obdobia kde vlasy vidno dobre,takže asi takto:
4. krok nakoľko vlasy stále rastú treba dofarbovať, ja som sa farbila skoro každý mesiac s tým že som používala stále svetlejší odtieň blond,

V procese 
 momentálne používam : svetlý popolavý blond .901+zosvetlovač 000. a výsledok je:

Samozrejme, ako každá správna žena niesom nikdy spokojná, moje vlasky su momentálne slabunko ružové ale stále to nieje ono :)
O tom ako sa starám o vlasy nabudúce, tento príspevok bol určite vyčerpávajúci! 


Pekny den! 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára